Jak zamawiać

Nasza oferta on-line skierowana jest do firm (restaurcje, hotele, firmy cateringowe, sklepy detaliczne).  Klientów indywidualnych zapraszamy na zakupy do hal Makro oraz Selgros w całej Polsce lub do sieci sklepów Carrefour na terenie Warszawy.

 

Rejestracja

Każdy nowy Klient przed rozpoczęciem zakupów musi się zarejestrować: >> przejdź do rejestracji. Prosimy o wprowadzenie danych rejestrowych firmy do formularza danych na Państwa koncie w tym numerów NIP oraz Regon. Po zakończeniu rejestracji prosimy o przesłanie zaświadczenia o działalności lub KRS na adres elkopol@elkopol.pl lub na fax (23)6626925. Załatwienie tych formalności pozwoli nam wprowadzić Państwa hotel, restaurację lub sklep do bazy Klientów, poprawnie wystawić fakturę i zrealizować zamówienie.

 

Zamówienie

Po zarejestrowaniu firmy można rozpocząć zakupy, dodając do koszyka wybrane artykuły wchodzące w skład naszej oferty. Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany mail z potwierdzeniem na wskazany przy rejestracji adres e-mail. W następnej kolejności skontaktujemy się z Państwem i udzielimy szczegółowej informacji dotyczącej terminu realizacji zamówienia. W przypadku braku danych rejestrowych firmy Klienta zamówienie nie może być zrealizowane.

 

Warunki dostawy

Realizacja dostawy może być wykonana za pośrednictwem Elkopol Sp. z o.o. lub firmy kurierskiej.

Koszt dostawy do Warszawy uzależniony jest od wysokości zamówienia i wynosi:  0 zł netto w przypadku zamówień o wartości powyżej 350 zł netto i 30 zł netto w przypadku zamówień o wartości poniżej 350 zł netto.

Koszt dostawy do miejscowości innych niż Warszawa  uzależniony jest od ilości zamówionego towaru i kwoty. 0 zł netto w przypadku minimum 10 kg, ale za kwotę nie mniejszą niż 500 zl. Koszt wysyłki kurierem wynosi 45 zł netto w przypadku zamówienia poniżej 10 kg oraz za kwotę niższą niż 500 zł.

 

Realizacja zamówienia

Dostawy na terenie Warszawy realizowane są następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia (nie realizujemy dostaw w sobotę, niedzielę i Święta). Do miejscowości innych niż Warszawa, najczęściej zamówienia składane od poniedziałku do środy będą dostarczone dwa dni po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia składane od czwartku do soboty będą dostarczone we wtorek w następnym tygodniu.

 

Zamówienie dnia Dostawa dnia      

Harmonogram realizacji zamówień

Poniedziałek Środa
Wtorek Czwartek
Środa Piątek
Czwartek Wtorek
Piątek Wtorek

 

Płatność

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub pobranie.

 

Wygoda i szybkość zamawiania

Listę powtarzających się/ulubionych produktów można zachować na swoim koncie użytkownika, aby sprawnie i wygodnie realizować kolejne zamówienia. W tym celu należy skomponować koszyk zakupów i zapamiętać jego zawartość.